من به اندازه نادیدن تو بیمارم...


سکوت

 

 

من به اندازه نادیدن تو بیمارم

و به شوق نگهت شب همه شب بیدارم

ثانیه.روز.زمان.ساعت و من دلتنگم

دیگر از هرچه دروغ است و کلک بیزارم

خسته از هرچه که بی تو به سرانجام رسید

خسته از شعر و هر صحبت طوطی وارم

گرمی وحرم حضورت بدنم را سوزاند

نکند خوابم و یارب نکند تب دارم؟

گرم صحبت شدم و هیچ نمی دانستم

ساعتی هست که همصحبت این دیوارم



نظرات شما عزیزان:

Kiana_E.B
ساعت11:03---31 شهريور 1390
سلام.ممنون که بهم سر زدی.پاسخ:خواهش کیانای عزیز

Kiana_E.B
ساعت14:39---26 شهريور 1390
سلام.خوبی؟
راستی چرا یدگه آپ نمیکنییییییییییی؟
آپم.بهم سر بزنی خوشحال میشم.


Kiana_E.B
ساعت15:44---13 شهريور 1390
سلام عزیزم.آپم.بدو بیا که منتظرتم

تنها
ساعت19:06---5 شهريور 1390
ستاره جون من بااجازه شمارا لینک کردم

تنها
ساعت19:04---5 شهريور 1390
سلام وب جالبی داری قالبش هم خیلی نازه نظرت در مورد لینک چیه
پاسخ: سلام آدرس وبلاگتون و بزارید برام تا بیام ببینم


Kiana_E.B
ساعت16:37---5 شهريور 1390
نمیدونم...
من سعی کردم به مدیریت لوکس بلاگ یه نامه بنویسم و توش بگم چی شده...ولی متنم ارسال نمیشد!فکر کنم هنوز سایت مشکل داره...
تو بلدی چجوری میشه وبلاگو به یه آدرس دیگه منتقل کرد؟اگه قرار باشه هرچندوقت یکبار این مشکل پیش بیاد و مطالب ما پاک بشه،زحمتامون بیفایده اس!فکر کنم وبلاگمونو انتقال بدیم بهتر باشه!نه؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+نوشته شده در پنج شنبه 3 شهريور 1390برچسب:,ساعت8:47توسط ستاره | |